reklama

Byť, či nebyť

V domove i vo svete, v reálnej realite , na našej Zemi a v našom nekonečnom vesmíre sa občas každý človek sám seba pýta Hamletovu legendárnu frázu : Byť, či nebyť? ...Nekonečná dilema.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naša spoločnosť nám dáva mnoho príkladov ako žiť. Cez dokonalé herecké výkony členov parlamentov a svetových vlád, (občas) porovnateľné so zábermi televízneho kanálu animal planet, kuriózne reality shows typu : pokiaľ neurobíš zo seba hlupáka (za predpokladu že ním už nie si) , neukážeš že nahota ti nerobí problém, alebo sa minimálne nevyjadríš že ten ­­­k****, je úplne j****** , nemáš šancu sa presadiť, až k spravodajstvu ktoré nám deň čo deň ukazuje, akí dokážeme byť my ľudia a čoho sme v skutočnosti schopní. Avšak, každá minca má dve strany, a každý človek si musí sám uvedomiť ,ktorý príklad chce nasledovať, či chce vyčnievať z davu, alebo ísť s masou, či chce radšej byť, ako nebyť, kam chce vlastne patriť a čo chce v živote dosiahnuť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby som si ja mala zvoliť medzi byť a nebyť, volím jednoznačne byť. Aj keď je v mojom ( a určite nie len v mojom) živote mnoho situácií, ktoré sa vylučujú s týmto tvrdením, a najradšej by som sa pri nich ocitla v stratosfére a prečkala tam až kým nezanikne ľudstvo, vyberám si byť. Naše bytie. Existenciu. Prináša nám zlo, dobro, neutrálny stav, a my to všetko musíme zvládnuť. Je to taký určitý druh sínusoidy , založenej nie na matematických funkciách, ale zážitkoch a realite. Jedno anglické motto hovorí : Open your eyes and see the beauty . V preklade to znamená , otvor oči a uvidíš krásu. A o tom to všetko je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veď prečo by som sa neradovala z toho, že ráno stúpim do hov... pardon, exkrementu? Prečo by som sa nenechala zlákať rehotom, keď vidím že niekto je taký istý blázon a kazisvet ako ja? Prečo by som sa nesmiala cez slzy , keď sa mi život snaží ukázať tú správnu cestu, ale ja si idem svoje , až kým mi kruto nedá facku na prebratie?(Ale len takú výchovnú, poprosím.) Prečo by sa hovorilo, že všetko zlé , je na niečo dobré? ... Tak teda, byť či nebyť? J

Bea Gajdošová

Bea Gajdošová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Thanks God , I´m woman :-) My life, my choices Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu